.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
6 محور ارتباطي در گيلان هنوز مسدود است

فرمانده پليس راه گيلان اعلام كرد: با ادامه بارش سنگين برف، شش محور ارتباطي در گيلان مسدود است.

سرهنگ "احمد ابراهيمي" در گفت وگو با  ايرنا گفت: در زمان حاضر با تداوم مسدود بودن گردنه كوهين در محور رشت - قزوين به علت بارش شديد برف، كولاك و مه، همچنان امكان تردد خودروها به سمت تهران امكان پذير نيست.

وي افزود: علاوه برآن گردنه الماس در محور اسالم به خلخال و محور سياهكل به ديلمان نيز همچنان بر اثر بارش برف سنگين و يخبندان كاملا مسدود شده است.

سرهنگ "ابراهيمي" گفت: محورهاي تولم‌شهر به صومعه‌سرا، شفت، امامزاده ابراهيم نيز مسدود شده است.

وي خاطرنشان كرد: با تلاش مستمر نيروهاي راهداري و پليس راه استان، محور رشت - فومن كه از روز گذشته بر اثر بارش برف و قيچي شدن يك دستگاه تريلي مسدود شده بود، امروز بازگشايي شد.

سرهنگ "ابراهيمي" گفت: درحال حاضركليه محورهاي ارتباطي استان و جاده‌هاي منتهي به رشت پوشيده از برف و يخبندان است و تردد در اين محورها به كندي و فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

سرهنگ "ابراهيمي" خاطر نشان كرد: نيروهاي پليس راه و راهداري گيلان در تلاش براي بازگشايي اين محورها هستند.

وي با بيان اينكه تاكنون گزارشي از تلفات جاني در گيلان گزارش نشده است، يادآور شد: جمعي از مسافران در راه مانده و در برف گرفتار شده بودند، كه با كمك نيروهاي امدادي و پليس راه به مراكز اقامتي بين راهي و نمازخانه‌ها انتقال داده شدند.

وي با توجه به ادامه بارش برف در استان از مردم خواست تا علاوه بر پرهيز از انجام سفرهاي غيرضروري، در صورتي كه قصد مسافرت دارند حتما از زنجير چرخ و يا لاستيك يخ شكن استفاده كرده و تا حد امكان نيز از خودروهاي شخصي استفاده نكنند.

سرهنگ "ابراهيمي" گفت: همچنين شهروندان براي مسافرت ضمن رعايت سرعت مطمئنه،تجهيزات زمستاني، لباس گرم و خوراك همراه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.